Întrebări frecvente

 

  • Cum se poate plasa o comandă?hollrom

Pentru a plasa o comandă aveți la dispoziție 2 posibilități:

  1. utilizând formularul de contact/comandă din pagina de contact – completați datele cerute și, în corpul mesajului, introduceți produsele de interes pentru dvs. În cel mai scurt timp posibil, veți fi contactat printr-un e-mail sau telefonic pentru a putea pune la punct detaliile comenzii dvs.;
  2. trimițând un e-mail la adresa noastră (hollrom@hollromimpex.ro), care să conțină produsele de interes.

 

  • Cum pot afla prețul produselor?

Prețul produselor vă va fi comunicat în urma cererii de ofertă, făcută de dvs. folosind una din cele 2 căi puse la dispoziție, descrise la punctul de mai sus.

 

  • Exista o cantitate minimă pe reper/produs necesară unei comenzi?Algerian-blue

În oferta de preț primită de la noi veți avea și detaliile referitoare la cantitățile minime necesare.

 

  • Aveți pe stoc toate produsele din portofoliul dvs.?

Nu toate produsele prezentate în portofoliul nostru se vor găsi pe stoc. În urma unei comenzi ferme veți fi informat referitor la disponibilitatea produselor și de timpul necesar finalizării și expedierii comenzii către dvs.

 

  • Care sunt modalitățile de plată acceptate de dvs.?

Modalitățile de plată acceptate de firma noastră sunt: numerar, cec, bilet la ordin, ordin de plată (după caz).

 

  • Arial Black-redCum se face expedierea? Cu ce companie de curierat se face expedierea comenzii?

Transportul produselor din București către dvs. se face cu ajutorul curieratului rapid. Dacă preferați sau aveți contract cu o anumită companie de curierat, vă rugăm să specificați acest lucru în cadrul comenzii dvs. ferme, situație în care plata se face exclusiv la destinatar.

 

  • Care este costul transportului?

Acest cost este în funcție de produsele comandate (greutate, dimensiuni, etc) și de condițiile, stabilite de comun acord, ale comenzii. Un cost exact vă poate fi comunicat doar în momentul în care coletul cu produsele dvs. este finalizat.

 

  • Care este termenul de livrare?

Având în vedere că multe din produsele noastre sunt „custom made”, acestea nu se vor găsi pe stoc. În urma unei comenzi ferme veți fi informat referitor la disponibilitatea produselor și de timpul necesar finalizării și expedierii comenzii către dvs.

 

  • Se pot ridica personal produsele de la sediul dvs.?LilYUPC-blue

Există și posibilitatea ridicării produselor (adresa exactă o găsiți aici), dar numai după ce sunteți informat de disponibilitatea produselor în cauză.

 

  • Care este programul dvs. de lucru?

Programul de funcționare este de Luni până Vineri, între orele 09.00 – 17.00.