drupa 2016 … în cifre
drupa 2016 a avut un succes răsunător: ocazii de afaceri excelente într-un climat de investiții impresionant.
Târgul DRUPA este cel mai mare și mai important târg destinat industriei de print și cross-media. Târgul cu o tradiție de 60 de ani, s-a desfășurat în Germania, la complexul Messe din Dusseldorf, în intervalul 31 mai-10 iunie 2016.
Sub motto-ul „ATINGE VIITORUL”, DRUPA 2016 s-a concentrat mai mult pe tehnologiile orientate către viitor, cum ar fi tiparul digital, imprimarea 3D și imprimarea cu jet de cerneală, cu aplicațiile sale industriale.
Atmosfera de la drupa 2016 a depășit cu mult așteptările. Pe măsură ce târgul de 11 zile se apropia de sfârșit, cei 1837 de expozanți din 54 de țări au raportat în unanimitate ocazii de afaceri excelente, contacte extrem de promițătoare și un spirit pozitiv pentru industria de imprimare la nivel mondial. S-a dovedit a fi un avantaj real repoziționarea drupa și concentrarea acesteia pe teme cu potențial de creștere în viitor.
drupa 2016: târgul factorilor de decizie și al consumatorilor de capital
Aproximativ 260.000 de vizitatori din 188 de țări și aproape 1.900 jurnaliști din 74 de țări au călătorit la Düsseldorf pentru a afla mai multe despre inovațiile tehnologice, despre posibile dezvoltări ulterioare și noi linii de business.
Competența vizitatorilor cu putere de decizie a fost extrem de mare: aproximativ 75% dintre ei fiind reprezentați de directori și persoane cu capacitate decisivă sau co-decisivă atunci când vine vorba de cheltuielile de capital din companiile lor.
În urma sondajelor realizate printre vizitatori, apar diverși alți indicatori, care evidențiază foarte clar faptul că drupa este un târg B2B (business-to-business) fără cusur și platformă pentru deciziile de afaceri:
- 54% dintre vizitatori au venit la drupa 2016 cu intenții concrete de investiții;
- 29% au plasat comenzi în timpul desfășurării drupa;
- 30% și-au planificat plasarea comenzilor lor după drupa;
- 60% au găsit noi furnizori la drupa.
Mai multe cifre și impresii despre drupa 2016 puteți găsi aici.
drupa 2020: stay connected
După cum a fost anunțat la mijlocul perioadei de desfășurare al târgului drupa, evenimentul va rămâne la ciclul său de patru ani, ceea ce înseamnă că următoarea drupa va avea loc în perioada 23 iunie – 3 iulie 2020. Vă reamintesc faptul că înainte de începerea târgului se anunțase faptul ca târgul va avea o periodicitate de 3 ani din cauză că se producea o suprapunere cu Interpack (organizat de obicei în lunile aprilie-mai), ceea ce ar fi fost o mare provocare, și nu doar pentru organizatori, ci și pentru expozanții și vizitatorii care țin să participe la ambele evenimente.
De ce s-a rămas totuși la un ciclu de 4 ani puteți afla mai multe de aici.